Banchi, H., & Bell, R. (2008). The Many Levels of Inquiry. Science and Children46(2), 26-29.

 

Ernst*, J., & Monroe, M. (2004). The effects of environment‐based education on students'                    critical thinking skills and disposition toward critical thinking.Environmental Education                      Research, 10(4), 507-522.

 

Klamer-Hoogma, M. (2012). Klassenmanagement. Groningen/Houten, Noordhoff Uitgevers BV.

 

Krathwohl, D. R. (2002). A Revision of Bloom's Taxonomy: An Overview. Theory Into                           Practice41(4), 212-218.

 

Shams, L. & Seitz, A.R. (2008). Benefits of multisensory learning. Trends in cognitive                             sciences. 12(11), 411-417. doi:10.1016/j.tics.2008.07.006

 

Van Graft, M., & Kemmers, P. (2007). Onderzoekend en Ontwerpend Leren bij Natuur en                     Techniek: Basisdocument over de Didactiek voor Onderzoekend en Ontwerpend Leren in             het Primair Onderwijs. Stichting Platform Bèta Techniek.

 

Van Manen, I., Van Riessen, M. (2011). Omgevingsonderwijs. Van Project naar                                      Praktijk. Assen:Gorcum. 

 

Van Zanten, M., Van Den Berg, J., Meijer, R., Hutten, O. (2013). Meten en Meetkunde                         Reken-wiskundedidactiek.

 

www.cbsinuwbuurt.nl

http://www.winkelcentrumdesaen.nl/

www.tule.slo.nl

 

 

 

 

Maak jouw eigen website met JouwWeb