Banchi, H., & Bell, R. (2008). The Many Levels of Inquiry. Science and Children, 46(2), 26-29.
Ernst*, J., & Monroe, M. (2004). The effects of environmentâbased education on students' critical thinking skills and disposition toward critical thinking.Environmental Education Research, 10(4), 507-522.
Klamer-Hoogma, M. (2012). Klassenmanagement. Groningen/Houten, Noordhoff Uitgevers BV.
Krathwohl, D. R. (2002). A Revision of Bloom's Taxonomy: An Overview. Theory Into Practice, 41(4), 212-218.
Shams, L. & Seitz, A.R. (2008). Benefits of multisensory learning. Trends in cognitive sciences. 12(11), 411-417. doi:10.1016/j.tics.2008.07.006
Van Graft, M., & Kemmers, P. (2007). Onderzoekend en Ontwerpend Leren bij Natuur en Techniek: Basisdocument over de Didactiek voor Onderzoekend en Ontwerpend Leren in het Primair Onderwijs. Stichting Platform Bèta Techniek.
Van Manen, I., Van Riessen, M. (2011). Omgevingsonderwijs. Van Project naar Praktijk. Assen:Gorcum.
Van Zanten, M., Van Den Berg, J., Meijer, R., Hutten, O. (2013). Meten en Meetkunde Reken-wiskundedidactiek.
http://www.winkelcentrumdesaen.nl/
Maak jouw eigen website met JouwWeb